Min bloggliste

torsdag 8. september 2011

Bli en Buzzador


Bli en Buzzador
Registrer deg på denne lenken hær : LENKE

Som Buzzador vil du få teste nye produkter før de når ut på markedet!
GENIALT :-)

Jeg har tidligere fått teste 
Natusan babyolje 
Lumea hårfjerningsapparat
Drikki fra nestle
Pampers activ fit

Denne gangen har jeg fått mulighet til å teste Santa Maria Thai produkter, 
så jeg gleder meg til å få dette i posten :-)

Kjempelett å registrere seg :-) 
Verdt å teste ut, så spring inn å registrer dere hær


3 kommentarer:

  1. Jeg får aaaldri bli med på noen av testene :/ Har vært registrert siden september eller no. Jaaja, er vel bare å vente på godene :P Er jo mange om beinet!

    SvarSlett
  2. Hmm det er jo kjemperart da! Har du vært inne å oppdatert profilen din etter at du ble gravid og fikk barn?? om ikke så vil nok d hjelpe nå :-)

    Krysser fingrene for at du får være med fremover :-)

    SvarSlett
  3. Ja, jeg har gjort det. Satser på at det blir flere! ;)

    SvarSlett