Min bloggliste

torsdag 22. september 2011

Spiderball lue?!?

Søt ikke sant :-) hehe
Da lillegiraffen er i manko på en dukken, måtte jeg bruke spidermann ballen hans som modell til babyluen som er heklet til en liten gutt som kommer til verden i november :-)
(bør jeg kanskje kjøpe han en dukke?)

Tøff sant? 
Luen er heklet etter mønste fra Bekki Bjarnoll, titt innom bloggen hennes for flere mønster!

Hadde ikke sett hjelmluen heklet før jeg fant den i bloggen til Bekki!
Så tusen takk for mønster :-)

Nå er jeg spent på om den lille gutten som kommer til verden vil passe lua!
Jeg har faktisk fått på plass heklelysten igjen nå når høsten er i annmarsj, deilig å krype ned i sofakroken på kvelden med heklekroken :-)

Ha en fin dag videre!
Nå skal jeg ut å kose meg i høstsola :-)

Klem



4 kommentarer:

  1. Superfin lue! og jeg må si spiderballen kledde den godt :) hihi.. Tror kanskje jeg og må prøve meg på den der! Først gjøre ferdig den jeg holder på med :P

    SvarSlett
  2. Haha, lurte litt med en gang da jeg så første bildet:)

    Jeg hekler, men er så utrolig dårlig til å hekle etter oppskrift (les; kan ikke) så jeg tror jeg holder meg til oldemorsruter;-)


    Finfin helg til deg og dine,
    klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  3. Ja luen er kjempefin :-) Jeg er ikke supergod på å hekle klær har jeg funnet ut... Denne ble bra etter andre forsøk... SIden jeg hekler veldig fast ble den første luen passelig til en liten bamse lillegiraffen har... hehe
    men øvelse gjør mester med litt prøving og feiling :-)

    Ha en fin helg dere også!

    Klem

    SvarSlett
  4. Snygg mössa! O coolt huvud :-)
    Jag har lagt till länken till poncho-mönstret nu, men du får den här också: http://lemondedesucrette.wordpress.com/2010/10/13/about-ponchos-and-pattern-d/

    SvarSlett